Då var det klart




Nu är det beställt och klart
Jag får dom i slutet på veckan. Det blev Björn Borg bågarna till slut. Efter mycket provande, velande och mer provande. Men dom känns mest rätt.

Jag har även skickat in min lilla kamera för rengöring. Jag har ju haft en dammfläck på sensorn som jag inte fått bort och nu kändes det som att skicka in den var enda utvägen. Jag fick ju ett värdepaket när jag köpte kameran med 3 rengöringar så det är väl lika bra att utnyttja det.

Jag saknar redan den. Hoppas det går fort så jag får tillbaks den snart.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16