Äntligen fredag




Så har helgen startat. Skönt!

Denna vecka har varit en riktig shoppingvecka. Inte nog med att jag tror jag bestämt vilka bågar jag ska ha, jag har dessutom inhandlat ett par knäkorta jeans, en vit topp, en turkos kjol, en kakigrön kjol, öronhängen, ögonskugga, dagkräm, trosor, ett par svarta skor och en skjorta till Humlan. Vilket har givit ett stort hål i plånboken men en full garderob. Men det känns bra med lite vårnytt.

Nu ska vi iväg och handla snart.

Skön helg på er alla!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16