Matt i pälsen

Matt i pälsen - luk - sjukis
Nu får det snart vara nog. Har sovit bort två dagar nu. Feber och en rejäl förkylning är inte speciellt kul. Inte när det finns så mycket att göra just nu. Jag har varit hemma från jobbet i två dagar och nu börjar det bli tråkigt. Visserligen behöver väl kroppen vila men nu vill jag bli friskis.
 
Syrran och barnen är nere och hälsar på men det är knappt jag orkar. Dom var här en timma igår och efter det var jag helt slut. Hoppas jag inte smittat ner dom bara. Det är så mycket liv i barnen att man blir trött bara av att titta men dom är ju så goa. Jag fick en jättepaket! Största jag någonsin fått tror jag. Kul! Fast jag hade en svag aning om vad det kunde vara. Jag hoppas jag orkar träffa dom en liten stund i eftermiddag också.

Annars blir det att stanna inne idag. Ta det lugnt. Vila och glo på tv är väl det jag får göra. Får se om jag orkar skriva nått mer senare. Kanske. Febern måste ju gå ner. Även om jag inte har så mycket så blir man helt slut så fort man gör något.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16