Lugnt och stilla

Kände för att skriva lite. Vet inte om vad men just nu är det lugnt här så då kan man ju passa på.

I dag måste jag till skolan en liten stund tror jag. Om det inte blivit nån ändring på det. Vi var inte klara med första labben i måndags. Ska fixa det och skriva rapporten i datorn också. Sen får det bli bra med det. På måndag är det föreläsningen igen. 

Var och hälsade på M & V igår. Vilket litet sött knyte de har fått. En tjej på tre veckor. Hon låg mest och sov hela tiden. Ville inte bli fotograferad och komma med i tidningen.

Skulle behöva bränna lite skivor idag också. Får se om jag hinner det. Hoppas ju att Humlan ska komma och då vill jag inte sitta framför datorn. Fast det är ju klart det är ju dom som ska ha några av skivorna.

Nu ska jag nog gå och ta mej lite affe-laffe.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16