Hemma igen



Ja, så var man då hemma igen efter en trevlig, härlig och jätteroligt långhelg i Dublin.

Kom egentligen i måndags men jag har blivit så hiskeligt förkyld att jag inte orkat skriva något än. Men nu kommer några rader i alla fall. Och Humlan klarade flygningen galant även om han var kallsvettig vid både start och landning.

Vad kan jag säga om Dublin? Mysig stad, mycket pubar och musik, ett sprudlande nattliv. Härliga och trevliga människor. Ja, allmänt skön. Kan tänka mej att åka tillbaks. Framför allt för att vi inte hann med stan så mycket. Finns en del saker jag skulle vilja se mer av. Även om vi var på många ställen och tittade ändå så finns det mycket kvar. Skulle gärna åka ut mer på landet också. En stad jag kan rekommendera.

Negativt skulle väl vara att det inte är så särskilt billigt och inte speciellt god mat. Ganska smaklös och tråkig. 

Annars har allt varit super. En mycket lyckad resa. Ett STORT TACK till Premould.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16