Första labben

Jag hade första labben i går. För fotokursen. Det gick ganska bra, tycker jag. Vi hann inte klart med allt så det blir nog att träffas en gång till. Vi provade bl a på kvällsfotografering med långa slutartider och det var ganska coolt. Har inte gjort det innan. Ska nog öva lite mer på det tror jag.

I kväll har jag Brf-möte. Inte skrivit protokollet, inte förberedd eller har så stor lust att gå för den delen. Men sekreterare som man är måste man. Får försöka skriva protokollet efter jobbet idag. Fy på mej!


Vad är det för skillnad på en krokodil?


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16