En söndagseftermiddag

Så var det söndag eftermiddag och nästan hela helgen har gått. Fort som en oljad blixt. Man hinner aldrig allt som man tänkt sej.



~ önskar sol och värme ~


Lite sol har vi sett idag, lite mer av den igår. Men det är så kallt nu. Usch! Skulle va skönt med lite sol och värme. Fick inte mycket av det i somras. Har varit ute en sväng i skogen och plockat lite kantareller. Härligt med lite frisk luft. Hittade så det räckte till en macka med smörstekta på och en liten burk att frysa in. Gott gott!

Annars har jag brännt de där skivorna jag skulle gjort i veckan. Läst lite i fotoboken och tagit det allmänt lugnt. Härligt!

Nu ska jag betala lite räkningar.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16