Tävling!

Nu har jag lämnat in ett bidrag i en tävling som Eva Blixman anordnar tillsammans med Bagaren och Kocken. Kolla på blixman.blogg.se för tävlingsregler. I tävlingen kan man vinna en ursnygg kavel.

Hennes blogg innehåller helt underbara foton och jättefina cupcakes. Så fina att man blir helt tokig och bara önskar att man kunde göra dom själv. Får väl prova någongång. Gillar ju att baka muffins.

Kolla in tävlingen....





... och lämna ett presenttips du också. Kanske du blir vinnaren av den snygga kaveln (fast jag önskar ju att det blir jag... hi hi). Men skynda dej för tävlingen håller bara på till den 5 november.


      


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16