Mina "små" Grabbar!


 

     
 
TACK!
Ni är så snälla!



Den här fina blomman fick jag i dag på jobbet bara för att jag fixat iordning lite i lunchrummet. Precis som inte jag också sitter där inne och fikar. Men detta gjorde jag ändå med glädje för att det är så kul. Och ändå är det inte riktigt färdigt. Det fattas lite gardiner ännu.

Idag hade vi smörgåstårta, pepparkakor och glögg på kafferasten och då fick jag denna fina blomma. Visst är dom snälla?

Stor kram till alla mina grabbar på jobbet!


  















    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2008-11-29 |

Det är ju superfint i köket och vad kul att du fick blommor av grabbarna ! Jag har varit på Julmarknad idag och köpt kakor och fyllt frysen till jul-perfekt!! Vi ses på måndag.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16