Busy

Hela denna veckan har varit busy. Helgen var jag borta. Måndags och tisdags var jag och labbade på fotokursen. Plus att jag måste gå en massa för att få steg till tävlingen. Vi ligger nu två och är snart framme i Köpenhamn. Så det gäller att ligga i nu i slutspurten. Puh! Och eftersom jag har ett stillasittande jobb är alla på mej för att jag har minst steg i laget.

- Du måste gå mer. Du drar ner oss. Du går minst i hela laget. -

Lätt för dom att säga för dom går ju hela dagarna i jobbet. Jag sitter på rumpan den mesta tiden. Dom får ju gratis steg. Jag måste gå nästan alla steg på fritiden. Buhu!

Idag ska jag tvätta, handla, städa och gå...  Om inte tävlingen är klar i morgon ska jag bara gå, inte ett dugg mer.

Stockholm i helgen var iaf bra, kul och härlig. Massor av lek. Var och badade med dyk, plask och hur många vändor som helst i vattenrutchkanan. Victor fick aldrig nog. Sen var vi ute i forsen men den ligger utomhus så det var ganska kallt. På kvällen bjöd systra mi på massor av god mat, champagne och vin. Mycket gott som vanligt. Hon är en mästerkock! Och mina syskonbarn är dom goaste som finns.

   


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16