TV-spel och fotboll

Inget av dom är väl nått jag brukar syssla med eller se på. Men ändå var helgen fyllt av det. Plus en massa mys och gos förstås.

Att man kan komma in så i ett tv-spel. Man blir ju som galen. Spelade GTA i helgen och i början tyckte jag inte det var så värst kul. Svårt att styra personen och köra bil och inte minst att det var så våldsamt men när man provat lite och väl kommit underfund med någorlunda hur det funkar var det rätt kul. Även om det blev många "förlåt" och "ursäkta" till folk som man körde på så försökte jag iaf stanna för rött ljus. De andra tyckte jag var för snäll och hade nog ganska roligt åt mej. Man blir ganska brutal när man bara kör över folk eller pucklar på dom för att komma loss eller ta deras bil. Det är nästan som man blir rädd för sej själv. Man undrar ju faktiskt hur mycket det här påverkar barn som sitter och spelar dagarna i ända. Jag tror nog att de blir rejält påverkade när man själv, som ju är vuxen, blir helt galen.

Ja, fotbollen. Vad kan man säga?! Det såg ju ganska bra ut och sen går Spanien och gör mål i tilläggsminuterna. Vad är det??!! Det blir väl för Sverige att skärpa till sej på onsdag då det är dax för nästa match. En match jag förövrigt kommer att se på tillsammans med alla jobbarkompisar i en jättestor sommarfest. Då blir det tipspromenad, tävlingar, grillning och sen se på matchen på storbildstv. KUL! Och jag som knappt aldrig brukar se på fotboll. Vad har hänt!


    Synpunkter, uttalande och annat



johan häll
     2008-06-22 |

Du kör som en kratta, Lotta!


Lotta
     2008-06-22 |

Ha ha...



Jag som är världens bästa förare. Kanske lite för snäll för spelet men vänta bara...



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16