En torsdagseftermiddag

Nu har det snart gått en hel vecka sedan semester tog slut och jag började jobba. Phu! Nacken värker och trött är man när man kommer hem. Man är inte van att arbeta. Det varma vädret gör nog sitt till också för den delen. I går somnade jag som en stock på soffan med tidningen Amelia på magen. Jag skulle ju bara läsa lite och sen åka ner till stranden. Men det blev inget med det. Halv sju vaknade jag av att telefonen ringde. Jag som skulle hunnit med så mycket. Jag har ju dessutom en massa foton jag måste kolla igenom. När ska jag hinna.

Direkt efter jobbet idag ska jag ner till stan en sväng och även till A6. Måste köpa den där fjärrutlösaren till kameran som jag tänkt på så länge. Skulle behöva ett stativ också men det får nog vänta. Kanske en present till mina små syskonbarn också. Jag åker ju och hälsar på min syster i morgon och stannar ända till tisdag. Ja, ja, jag har tagit semester i två dagar. Det ska bli roligt, har inte varit där på ett tag nu.
Tänkte passa på att gå till Crumpler och kolla på en ny kameraväska när jag är där. Behöver verkligen en. En som ser lite mer street ut och inte avslöjar så lätt att man har en kamera i väskan. Sen blir det nog att vi åker till Eskilstuna och kollar på Parken Zoo en dag. Hoppas ju förstås på fint väder då.
Så ikväll blir det en massa att göra. Måste tvätta ett par maskiner och packa. Redigera foton. Äta lite. När ska jag hinna... Det är lugnt här på jobbet och snart får jag gå hem. Jippi!!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16