Sjukis

Då ligger man här i sängen igen. Superförkyld. Nyser och snorar hela tiden plus lite feber.

- Det är inte kul!

Jag vill inte. Jag vill vara friskis. Igår sov jag bort hela dagen nästan. Idag fräser och snorar jag hela tiden. Har massor att göra på jobbet men det går ju inte.


    
Stockholm var jätteroligt. Synd bara att jag blev så förkyld så man kände ju sej inte på topp precis. Men annars var allt jättebra. Hotellet jättefint, maten god, sällskapet kul. Revyn - Vilse i välfärdshelvetet - med Uggla, Rehnborg och Ulvesson rolig för det mesta, en del saker som var väl mindre bra. En rolig och bra resa iaf. Första gången vi gjorde något tillsammans på jobbet med respektive.

Tack så jättemycket.


Ops! Nu nös jag så det skvätte ner hela skärmen så det är väl bäst att jag kryper ner under täcket igen.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2008-12-02 |

Stackars dej som är sjuk ! Jag hörde inte att det var du ... Jag flyter med i vardagen och gästspelar på jobbet. Krya på dej !!kram Jenny



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16