REA

Jo, jag var nere en sväng på rean och trängdes med en massa folk idag. Men jag stod inte ut så länge. Kom iaf hem med en kjol, trosor och ett puder. Så helt tomhänt var jag inte.

Men jag gillar inte att gräva i en massa kläder som ligger slängda i högar eller hänger huller om buller på ett ett ställ och samtidigt trängas med en massa mäniskor som sliter i kläderna. Stå en halv evighet i kö för att prova och sen lika länge för att betala. Inte min grej riktigt. Jag går igen när det är lite lugnare.





    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16