Resa utan slut

Snart ska vi iväg och titta på utomhusteater - Resa utan slut - som handlar om tattarkravallerna i Jönköping på 40-talet. Med mycket musik. Ska bli både intressant och roligt att titta på. Under tiden äter jag, lyssnar på Duffy och skriver lite. Allt i väntan på Humlan som snart dyker upp och hämtar mej.



Hoppas bara att vädret håller sig. Inget regn tack! Packar väl varma kläder och paraply ifall att.

PS. Nu har min nya kameraväska kommit och jag kan åka och hämta den. Jippi!!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16