Min första föreläsning

Japp, nu är den avklarad. Min första föreläsning på högskolan. Uj, uj, uj det var mycket att smälta. Brännvidder hit och slutartider dit och så lite bländar- och isotal. Ett steg hit och två steg dit. Vad blir det?

Nu gäller det bara att komma ihåg och plugga på det som jag lärt mej så det fastnar i min tröga hjärna. Inköp av kurslitteratur och registreringar här och där. Men det ska nog även jag lyckas med.

Kul var det iaf och mycket kommer jag lära mej. Förhoppningsvis ska det väl resultera i bättre och roligare foton.

Nu kan jag nog sova lugnt i natt när jag inte behöver vara så nervös längre. Det gick ju bra.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16