Lite nervöst idag

Ja, idag är det lite nervöst för det är min första skoldag på högskolan.  I kväll börjar kursen. 

Kursen ska bli spännande men jag undrar hur undervisningen går till? Vad är det för andra människor som går kursen? Kommer jag vara den äldsta? Kommer jag passa in, hänga med, fatta nått? Ska man ha med sej kameran? Ska jag hitta till mitt klassrum? Vilket hus är det?   

Tusen frågor snurrar i mitt huvud. HJÄLP!!  

Jooo, det är verkligen nervöst. Det känns som man ska börja första klass igen. Men det ska bli jättekul och jag hoppas att jag ska lära mej massor.    



Är det här jag ska gå?


Jag kan knappt vänta...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16