Åå va kul det är att handla

Visst är det?! Nu kom jag hem med en ny outfit igen. Ja, kanske inte så mycket men en top och en kofta iaf. Å jag som skulle köpa kurslitteratur.


Kurslitteratur - ja, det är väl en sak för sej.
Var inne på Akademibokhandeln och skulle köpa boken till min högskolekurs men fick närmast en chock. Hur kan dom med att ta så mycket för en bok, 649:-. 649 spänn!  Är dom inte riktigt kloka?! När man kan köpa boken på nätet för 250:-.  Att dom inte kursar är ju konstigt eller varför dom inte sänker priserna något sånär lika de som är på nätet. Det där är ju vanvettigt. Det är väl ingen student som har råd med det och ändå var den en massa folk där. Men nu har jag iaf beställt den för 250:-. Det känns bra!

HA! På dej Akademibokhandeln.

Nu har jag pysslat lite med designen på bloggen. Jag börjar lära mej hur man gör men det tar tid. Jag är inte riktigt nöjd än så det kommer säkert bli lite fler ändringar här, men ni får stå ut så länge.







~ Ett litet ljus nu när hösten börjar närma sej ~


Nu ska jag vila ögonen lite från datorn.

Hej hej!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16