December [41/365]




En kall vinterdag i december.


Tema: December
Foto: 58


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2010-12-26 |

Hoppas du haft en mysig och härlig julhelg ! Vi har slappa och sköna dagar med familjen !! Gissa om jag varit extremt snäll och fick en kamera av min pappa i julklapp !! Så nu läser jag instruktioner och zooomar och kryper runt och testar julklappen.....

Ha en skön dag ! J


Lotta
     2010-12-27 | http://latta.blogg.se/

Hej Jenny!



Vad roligt att du fått en kamera! Testa och prova allt vad du kan det är så man lär sej. Hoppas du haft en riktigt skön och avkopplande helg mitt bland allt julstök.



Jag har haft det jätteskönt och härligt.



Ha det gott! Kram



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16