Dator ( 62 / 365 )





Min nya externa hårddisk
Nu har jag äntligen köpt en extern hårddisk att samla alla min foton och filer på. Det är så jobbigt att behöva bränna dvd-skivor hela tiden och nu slipper jag det.

Vill heller inte råka ut för en kraschad hårddisk och risk att förlora allt igen. Som tur var kunde det mesta räddas men det var nervösa dagar innan Mattias (som hjälpte mej) kunde fixa det hela och för det är jag för evigt tacksam. Du är en klippa Tias!

Så nu hoppas jag detta är lösningen till allt.


    Synpunkter, uttalande och annat



Tias
     2009-03-26 | http://www.hellspray.com

Tack för förtroendet =)



/Tias



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16