Choklad




Mums...
Denna förmiddag har jag ägnat mej åt att fota choklad. Jag har bara börjat fota allt som är i den stora lådan. Kommer nog ta lite tid det här. Men kul är det.

Ett första fotouppdrag. JIPPI! Ev kommer bilderna att läggas ut på en hemsida. Men om detta återkommer jag om lite senare och om det är eventuellt. Får väl se hur bra bilderna blir först.


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2009-03-14 |

Jag slappar efter en sväng på torget och fika med barnen. Är mycket nyfiken på bilderna och temat choklad !!Ska lägga en liten beställning på praliner !! Kul med ett fotouppdrag och Lycka till ! See you



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16