En vanlig dag på jobbet...


Arkivbilder 2007/2008




Nix! Jag kör inte lyftkran. Nu lurade jag er allt hi hi...
Har inte ens varit upp i någon lyftkran... någonsin... och det kommer nog inte hända heller för den delen. Skulle nog inte våga... med åldern kommer dödsångesten. Det är som att inte våga åka uppskjutet på Liseberg. När man var liten vågade man allt, nu är man som en rädd liten skit.






Men lite modig är jag nog...
Var uppe i en Manitoulift en dag. Hela 16 m upp i luften. Det var lite otäckt faktiskt. Lite svajigt. Patrik körde den och sista biten var lite väl gungig för min smak :o|. Då höll jag hårt i räcket och blundade. Med blev ju tvungen att släppa och titta när jag skulle ta korten. Huuu!!! Läskigt! Men vilken fin utsikt man hade.

Detta var väl kanske inte en vanlig dag på jobbet precis, men ibland händer det saker här.







Detta är iaf en del av min arbetsplats, sedd från luften. Skanska Maskin som den så vackert heter. Här trivs jag bra med alla killarna. Ensam tjej som jag är. Vi har kul mest hela tiden utom när det är dags att sortera in papper i pärmar.


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2009-06-12 |

Hej Lotta!

Att du var en sån Kanonfotograf!!!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16