På den gamla goda tiden ( 320 / 365 )





Parfymflaska från förr
Hittade den här gamla parfymflaskan som jag tror har tillhört min morfars syster hemma hos mamma. Kanske till och med att den tillhört min gammelmormor.  Visst är den vacker! Tänk när man hällde parfymen i sin egen lilla flaska. Och kanske passade pafymflaskan in i inredning där man hade den.

Det var verkligen på den gamla goda tiden. Även om dagens parfymflaskor kanske är mer praktiska så finns det en del fina flaskor nu också.


    Synpunkter, uttalande och annat



Marie Carpe Diem

Vilken vacker tingest och ett mycket fint klart foto.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16