Lila ( 245 / 365)





Fick dessa fina lila tulpaner av Jenny på jobbet. Hon tyckte jag skulle ta hem och fota dom. Det är en underbar färg på dom och jag var inte sen att säga nej. Tack så jättemycket! Dom är helt underbart vackra.

Sagt och gjort. Nu är dom fotade och passade bra till temat Lila. Så njut! För det gör jag.


Här är några fler att njuta av.


  
    
~ Klicka för större bild ~


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny Emme
     2009-02-21 |

Ååååhhh vilka läckra bilder på tulpanerna !! Jag håller med om att färgen var läcker. Ranunkel är min nya favoritblomma i olika pastellfärger. Perfekt eftersom den gör sig så bra ensam i vasen.

Har varit på stan en sväng och tränat 70 min station det var skönt. Ska äta och slappa ikväll. See you !



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16