Tänk om...




Tänk om man hade lite mer tid
Några extra timmar per dygn. Då kanske jag hade hunnit med att sitta liter mer framför datorn. Jag kanske hade varit färdig med hallen nu. Jag hade inte luggit efter så mycket i skolan och jag hade haft lite tid att pyssla.

Men nu är det som det är...

Jag är iaf hemma från Stockholm. Där var det lek och stoj som vanligt. Massor av bus och påhitt. God mat och mycket kärlek.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-12-23 |

Hej Lotta ! Hoppas du får en härlig jul och ett roligt nyår ! Jag håller på med julstöket och Janssons står i ugnen och snart ska skinkan in.... ska bara doppa mitt julgodis i choklad... Du måste ta fram kameran och ta en lång promenad !! Det är så läckert med all snö på träden !! Fick en underbar julklapp på posten med läckra praliner som jag provsmakar i eftermiddag..... surprise från BW.

Solong Julkram från Jenny



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16