En dag kvar...




Nu är det bara en arbetsdag kvar sen har jag en hel veckas semster. Jippi! Va skönt! :o)

Har börjat ta fram saker jag ska ha med mej, fixa till mej själv, vikt tvätten, ätit och en hel massa annat. Humlan är och repar så nu har jag hela kvällen för mej själv.

Har laddat batterierna till kameran. Tömt minneskorten och plockat ner de objektiv jag ska ha med mej.

Kom-i-håg till mej själv; Får inte glömma stativet.


    Synpunkter, uttalande och annat



AnnaKK

Hejsan!



Det låter verkligen härligt med semester nu - vill man ut och "turista sej" nånstans är det mesta fortfarande öppet men man slipper trängas med femtitusen andra... Perfekt!!! :-)



Vilka fina foton du har i din blogg!!!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16