Långa vägen




I dag tog jag den långa vägen runt sjön hem. Tog ca 30 minuter extra, brukar gå hem på en kvart annars men idag gick jag på ca 50 minuter. Vi har börjat en ny stegtävling på jobbet så då får man ligga i och gå lite extra men det var bara skönt för vädret är ju helt underbart. Om än lite kallt i luften.

Nu har jag ätit lite också och snart är det dax att plocka fram alla papper och deklarera. Fy va trist men det måste ju tyvärr göras och det har inte blivit gjort ännu. Och nu finns det inte mycket tid kvar.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16