Kanske en ny frisyr...

    Kanske en ny frisyr
Ja, vem vet? Inte jag i alla fall. 
Snart ska jag iväg till frissan och klippa mej. Om det blir nått nytt eller bara topparna det återstår att se. Bara det blir bra. Måste köpa lite buff-kräm oxå.

Sen blir det bio. Ska se Mamma Mia och det ser jag fram emot. Får väl bli en runda på stan och fika mellan frissan och bion för det blir väl knappast tid att åka hem mellan.

Hjälp! Jag vet inte hur jag ska klippa mej.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16