Vad tycker ni?



Vad tycker ni?
Blir detta en fin tavla att hänga på mitt kontorsrum?

Köpte ramen Ribba på IKEA i somras för jag tänkte göra en tavla att hänga på mitt rum på jobbet. Det är lite tomt på väggarna där. Men jag har inte kommit så långt ännu. Ramen står mot väggen i mitt rum och längre är det inte. Men nu tror jag att jag har fått ihop något iaf. Fotona på blommorna har jag tagit själv och dom är i svart/vitt. Så nu är det bara att skriva ut dom och rama in.

Hoppas det blir bra. Eller vad tror ni?


    Synpunkter, uttalande och annat



Viktoria

Jättefint!


Lotta
     2008-10-12 |

Tack! Då kör jag nog på det.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16