Lite lugn och ro

Idag har jag äntligen en kväll med lugn och ro. Från att ha fullt upp, känslomässig berg- och dalbana med mest nedförsbackar, saker att fixa och planera, skola, jobb och slit så är det iaf en dag med lugn. 

I kväll ska jag bara njuta. Fick till och med lite lust att börja skriva här igen. Ska fixa mina fötter så de blir mjuka och fina och sen lite manikyr. Det behövs verkligen. Dessa naglar har inte fått någon omtanke på flera veckor och behöver både filas och lacka. 


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16