IKEA

Idag har jag varit på IKEA och handlat hela jobbarbilen full med grejjer. Från den minsta handduksshållaren till världens jättepalm. Muggar, skedar, klocka, tidningsställ, duschdraperi, handdukar, krukor, orkideer, ljus och mycket annat smått och gott. Men fint som snus blev det. Nu fattas bara lite gardiner till det nya lunchrummet och sen är det klart.

              - Det blir fin fint om jag får säga det själv.

Och nu ska jag och Humlan i väg och handla lite till. Men det är kul att handla så det är ok. Får se om vi hittar vad vi ska ha. Borde nog åka förbi mataffären och handla lite där också när vi ändå är ute och åker.

    


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2008-11-21 |

Låter som det blir supersnyggt på Maskin.Jag får göra ett studiebesök hos dej. Vad härligt med så olika foton du tar nu!!! Jag ääälskar den med höstgula löv som nästan glöder i solen !! Sen är jag ju svag för choklad .... See you later


Lotta
     2008-11-21 | http://latta.blogg.se/

Hej Jenny!

Tackar! Ja, du är så välkommen på studiebesök. Nu fattas bara lite gardiner och sen är det helt klart. Klart vi ses!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16