Semester - Vad härligt det är

Vad skönt det är med semester. Vakna när man vill. Fast idag vaknade jag av basgångarna från grannens stereo vilket kanske inte var så roligt när klockan bara var sju på morgonen. Hoppas inte det händer i morgon igen. Men det var iaf soligt på morgonen.  Nästan så jag tänkte äta frukosten ute på balkongen. Men bara nästen. Det får nog bli en annan dag. Det skulle ju regnat idag men det har jag inte sett nått av än. Skönt! För vi vill ju ha sol på semestern.

Skulle åka hem till mamma och vattna blommorna men upptäckte att hon redan kommit hem, utan att säga nått, så var uppe och fikade i stället.  Sen tog jag bussen till stan och gjorde åt en massa pengar. Uj uj uj... två par byxor, örhängen, hårspännen plus lite annat smått och gott. Ja just det, en liten outfit till min systerdotter också. Hon kommer bli så söt. Fast det är hon ju redan. Måste åka och hälsa på dom snart.

Har faktiskt lite träningsverk sen jag städade vinden. Måste vara väldigt otränad just nu. Måste nog börja träna till hösten. Men det är ju låååååååååååååångt dit.

Nu kommer snart humlan med lite filmer. Mys!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16