Lite bättre idag

Jo, idag är det lite bättre med förkylningen.

Igår killade det i näsan hela dagen och jag nös precis hela tiden.
Jag fattar inte hur mycket snor det får plats i en näsa. Det tar ju aldrig slut.
Idag har jag inte nyst så mycket och näsan har inte producerat så mycket snor. Låter väl härligt?! Nu ska jag sluta prata äckligheter som snor och sånt.

Humlan kom och hälsade på lite på kvällen. Jag hoppas inte jag smittat ner honom men det har jag säkert. Han är och har varit förkyld själv men mest med hosta och ont i halsen vilket inte jag har haft. Så kanske vi har smittat varandra.
Han hade iaf med sej lite mat till mej. Både så jag kunde äta lite igår kväll och idag. Han är så snäll. Min prins <3

Vi skulle labbat ikväll också men det får nog vänta till nästa vecka. Ska försöka gå till jobbet i morgon om jag inte känner mej sämre framåt dagen. Hoppas jag kan gå för jag har massor att göra + en tidning som ska lämnas till tryckeriet på måndag och jag har knappt gjort något på layouten. Jag måste gå till jobbet + att jag säkert måste jobba i helgen för att bli klar. Puh! Det känns lite stressande. Jag måste bli bra nu. Det börjar bli tråkigt att vara hemma också.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2008-12-04 |

Hej Lotta !

Vet inte om jag kommer på fredag men jag kopplar växeln till Sundsvall. Sa att Erna inte kan och att du är sjuk... Förstår att du är stressad och Lycka till med tidningen. See you kram Jenny


Lotta
     2008-12-04 |

Tack Jenny! Jo, jag är ganska stressad just nu annars hade jag gärna hjälpt dej. Jag är ledsen att jag inte kan. Koppla växeln och glöm jobbet lite sen. Rå om din mamma, det är det som är viktigt nu.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16