Kronor + frön = Mums!

Det har varit en produktiv förmiddag idag. Här har hunnits med massor. Började med att ta ner tvätten som jag inte orkade göra i går kväll. Sen lite tvagning och påklädning.

Jag har dessutom varit på torget och handlad smågurkor, dill och senapsfrön. Nu ska här läggas in gurkor. Mums! Leverpastejsmörgås, köttbullar och brunsås, köttfärslimpa...

Inte nog med det. Jag har bakat dajmmuffins. Dubbelmums! Så nu blir det fika snart.





F i k a !


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16