Vallmon

 
 
 
 
 
 
Här kommer lite fler bilder på vallmon. Visst tänker man på sommaren!


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2013-11-02 |

Sååå vackra vallmo !! Var är det ??? Det står på min önskelista nästa fotosommar :-) Ha en mysig helg !


Lotta
     2013-11-04 |

Dom har vuxit vid påfarten till E4:an från Brunstorp. På vallen mot Vättern där de nybyggda husen är. Men nu är dom sönderblåsta och vissna. Jag var nog där precis innan de blåste sönder.
Det var nästan som i Skåne med massor av vallmo.
Kanske att det kan finnas någon kvar.


Jenny
     2013-11-04 |

På min önskelista !!! Så härliga bilder och färger ! Vi får planera fotopromenader i Stadsparken och Arboretum till våren.... längtar redan !



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16