Gräsänka

 
 
Heter det så? Ja, jag har iaf varit gräsänka, eller själv, i fyra dagar nu. Men i kväll kommer äntligen Humlan hem.
 
Massor har hunnits med. Jag har målat (ni får se senare), städat hela lägenheten, tvättat köksfönstren och pysslat om lite i köket. Städat bland papper, städat i byrån i hallen, vikt tvätt och annat.
 
I går var jag hos goa C & C och fick grillat. Så mysigt och gott. Ni är bäst.
 
Snart ska jag i väg och slinga mammas hår. Förhoppningsvis blir det ltie fika där också.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16