Helgen kom snabbt


Då var det lördag igen. Ute blåser det som bara attans och jag som hade tänkt så grönsaker idag.
Det får nog vänta tills i morgon då jag hoppas det lugnat ner sig.

Humlan och W har åkt till Göteborg för att gå på gitarrmässan. Det är inget för mej.

Dagen började med frukost, lite dammsugning, vikning av tvätt, och iordningplockning.

Jag har även hunnit baka muffins. Nu fattas bara lite frosting på. Men först måste dom kallna.
Kan bara inte bestämma mej vilken topping jag ska ha.

Nu får ni ha en fortsatt bra lördag.


  Jenny och jag bland körsbärsblom och porlande bäckar.





    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2012-05-06 |

ojoj hittade du troll i vackra körsbärsträdet ??

Nu blommar tulpanerna i Brunstorp och vi planerar för picnic och hörs i veckan !! kram


Lotta
     2012-05-07 |

Absolut picnic bland tulpaneroch bin i Brunstorp.

Vi kan ju hoppas på att fruktträden och börjat blomma också.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16