Ännu ett år...




Jaha, då har ännu ett år gått. Jag har blivit ett år äldre. Eller ja, det hände i tisdags. Först lite besök av familen sen var jag och Humlan på Aqua och åt gott. Tog ett glas rosé på Bishops innan vi gick hem.
En härlig dag.

Jag är fortfarande lack på vädret, ska ni veta.


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2012-07-20 |

Man blir klokare och snyggare med åren.... Hoppas du har en skön semester !! lite sugen på fotopromenad nästa vecka , kanske Rosariet funkar nu ? Vi hörs ! kram


Jenny
     2012-07-20 |

Är du sugen på en fotopromenad ?! Kanske Rosariet funkar nu ? Hoppas du har en skön semester ! Vi hörs ! kram


Lotta
     2012-07-31 |

Hej Jenny!



Missade din önskan. Jag har varit bortrest. Österlen och Tyskland. Hoppas vi kan ta en promenad snart. Jag har börjat jobba i gen.



kram



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16