Vårlängtan






I morgon kväll ska jag unna mej en alldeles egen spa kväll. Jag kommer bli så bortskämd. Jag ska
gå på floating för första gången i mitt liv. Och det ska bli så skönt. Flyta bort i varmt salt vatten och bara vara.
Totalt avslappnad. Känns så lyxigt.

Efter detta ska jag få en härlig massage. Så gott! Jag ska även färga ögonfransarna och ögonbrynen.
En så härlig och lyxig kväll har jag framför mig. Och allt detta gör jag hos härliga Agneta på Wätterspa.

Det kommer bli en underbar kväll.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2012-02-09 |

Hoppas du har en härlig och lyxig kväll på SPA !!

Längtar också efter vår, soool och härliga fotopromenader !!kram


Lotta
     2012-02-10 |

Åå det var underbart. Vilken kännsla att ligga tyngdlös och flyta. Så härligt. Och underbar massage. Det var en kanonkväll.

Snart måste vi ta en fotopromenad.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16