Nu tar jag helgledigt






Nu tar vi helg. Fredagsmys väntas. Börjar med ett glas rött medan maten blir klar.

I morgon hoppas jag på fint väder. Inköp av lite vårblommor till altanen. Städning av kök.
Nya gardiner. Fixa fint på altanen och om det hinns med, en liten tur ut med Mr Nikon.

Men nu tar jag helg.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2012-04-14 |

Perfekt foto väder med ljuset och skönt i skogen. Nu är jag grön på knäna och löv i håret och massor med halvbra bilder på vitsippor - Lycka !!


Anonym
     2012-04-16 |

Nästa gång blir det perfekta foton. Härligt med löv i håret och lera på knäna.



Var ute en sväng i söndaggsförmiddag. Behöver en övningsstund till för att få bättre bilder. Kanske lite exprimenterande också.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16