Long Tail











Long tail boat
Snabbt och smidigt transportmedel för att ta sig till olika delar av ön. Vi tog en dagsutflykt en
dag och åkte runt hela Koh Tao. Vi stannade på olika ställen för lunch, snorkling och för att
bara se på den vackra naturen. En härlig dag med många skratt och underbar snorkling.

Jag hoppas mina undervattenkort blir bra.Måste lämna in filmen för framkallning bara.
Min värsta farhåga är att filmen förstöredes i röntgen då klantig som jag är la kameran i
bagaget i stället för handbagaget.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16