Från arkivet





En helt vanlig dag på jobbet. Nä, kanske inte helt vanlig för här var jag på besök på en arbetsplats för
att fota lite. Det är roligt att komma ut och se hur det går till på arbetsplatserna. Alla är olika och det
är alltid något kul att se. Här bygger dom lägenheter i ett ganska nytt bostadsområde mitt i centrum.
Besöket gjordes i höstas och det var gråmulet och tråkigt väder denna dag.  

Alltså kanske inte en helt vanlig dag på jobbet. Jag sitter ju mest på rumpan och trollar med siffror
och bygger ord av bokstäver.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16