Lite pyssel!




I helgen fick jag ett ryck och ägnade mej åt lite pyssel. Det var längesen så man får passa på
när andan faller på. Det blev iaf 4 burkar för pennor, linjaler och annat smått och gått.

Jag gjorde även två ljuskoppar och idag slängde jag ihop två små lyckor att hänga på altanen.
Visar bilder senare.

Tavlan på bilden pysslade jag ihop för ett tag sen.

I dag har jag även varit på Höglunds Blommoro ch inhandlat lite grönt till köket, musikrummet
och några andra små blommor som står på köksbordet och diskbänken.

Ha en härlig kväll för det ska jag ha.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16