På utflykt




I dag har vi varit på utflykt till Hjo. Inte alls som jag minns det. På vägen hem stannade vi till vid två rökerier och köpte fisk. MUMS! Så ikväll blir det rökt sik och lax, räkor, himmelskt god örtkräm, hovmästarsås, vitt bröd och vin. Så gott!

Nu ska jag lata mej lite.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2010-07-23 |

Hej hej ! Vad mysigt med utflykt till Hjo !!

Vi har blandat kultur och turist i huvudstaden. Härligt med Vasa, slottet, Gröna Lund och liiite fika och shopping. Underbart väder med sooool och 28 grader !! Nu ska jag slappa och lata mej i en vecka till.... soliga hälsningar Jenny



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16