Jag som svurit på det







Ja, att aldrig köpa några foppa-tofflor. Och nu har jag trillat dit. Jag har brutit mitt löfte. De är ju såååå fula
men så sköna. De passar perfekt att ha ute på altanen. När jag påtar i landet eller ska vattna blommorna.

Kan inte komma över att jag verkligen ha köpt ett par. Jag som lovat mej själv att aldrig köpa några. Men lite söta är dom ju med alla blommor på.


    Synpunkter, uttalande och annat



Ulle
     2010-07-05 |

Va söta de va Lotta ;-)

Sa samma aldrig foppa-tofflor, äger två par nu...



// Kusin vitamin


Lotta
     2010-07-05 | http://latta.blogg.se/

Hej!

Hoppas allt är bra med dej!



Visst är dom söta men jag fattar fortfarande inte att jag har ett par.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16