Kamera (133/365)


Kameran
En vän när det är tråkigt och ensamt. Som hjälper en att se världen med andra ögon. En vän att gömma sej bakom och en vän som hjälper en att minnas glada och lyckliga stunder.

Detta är den gamla diabildskameran min pappa använde när vi var små. Det finns många roliga och glada bilder från den tiden men nu börjar de bli gamla, gulnade och slitna. Nu har jag fått den.


Tema: Kamera
Foto: 1


    Synpunkter, uttalande och annat



Camilla ~ elmida.se
     2010-01-04 | http://elmida.se

Vilken härlig gammal kamera!

Förstår om den har förevigat många gamla minnen =)




Jenny
     2010-01-04 |

Hej Lotta ! Gott nytt år !! Hoppas du haft härliga och lediga dagar över jul och nyår ! Jag har haft sköna och slappa dagar och laddad för arbete och träning och nytt år!! Så snygg design och kul med fotoutmaning !! kram Jenny


Lotta
     2010-01-05 | http://latta.blogg.se/

Hej Jenny!

Det har varit underbart att vara lite ledig. Men det har varit mycket jobb också. Nu är det nya tag för det nya året med allt vad det innebär men än ska jag nog ta det lite lugnt.



Kram Lotta


carina/sinneskatten

Tänk vad det har ändrats på kamera fronten

Härlig bild på kameran.


Charlotta

Vilken gullig liten kamera! Men tur ändå att tekniken har gått framåt så mycket att man kan slösa med foton, och sedan kan man redigera lite efteråt. Jättebra tycker jag.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16