The uthyres




Då var denna helgen snart slut men ack så trevlig den har varit.

Det började med en kväll på Karlsson med musikquiz i trevliga vänners lag. Sen en bit mat ute på restaurang.
På lördagen var det dax att fota. Det blev både familjeporträtt och annat. Mycket roligt.

På eftermiddagen träffades jag och jobbarkompisarna i K:s replokal för lite jamming av coola låtar. De som kunde fick spela eller prova på att spela olika instrument. Själv rev jag av Highway to Hell på bas och några tappra försök bakom micken men aj vad ont i öronen vi fick då. Jag kan verkligen inte sjunga för fem öre. Men kul hade vi. Och det är ett under att jag sjöng över huvud taget.

Efter det var det dags för julbord på Mäster Gudmunds Källare. Mums! Sen lite party ute på lokal.

Idag har jag mest skrotat omkring, tvättat och redigerat foton. Nu ska jag kolla lite på tv.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16