Det är nog bara att inse...



att lika lite som den här båten kommer att kunna ros på skön den närmsta tiden kommer jag nog inte hinna klart fotoutmaningen innan 2010 går ut.

Vet inte om jag kommer ta nya tag inför nästa år eller om jag hoppar över ett år och bara fotar för mej själv. Kan ju iaf kolla temana och se om jag kan hitta på något kul ändå.

Lycka till alla andra 365 foton 2010 utmanare.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2010-12-29 |

Hej igen !Missade rimfrosten igår !!! Gick och hoppades att jag skulle hitta lite rimfrost idag men icke !! Hoppas du får ett fantastiskt 2011 ! kram J


Lotta
     2010-12-30 | http://latta.blogg.se/

Hej Jenny!



Ja, jag missade den också. Hoppas den kommer tillbaks i helgen med vackert och kallt väder.



Kram



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16