Lediga dagar...

Och där sprang en påsk förbi. Det var fasligt vad fort det går när man är lite ledig. Men mycket har blivit gjort. God mat och dryck har inmundigats med både vänner och familj. Mys och lata dagar har fått plats och mycket nytta har gjorts. Men vicken träningsverk jag har i vaderna idag.

Nu har jag börjat rensa i vindsförrådet och snart är det källarens tur. I går var vi två vändor på sortergården med en massa skräp. Nu kommer jag in i vindsförrådet igen och har börjat att rensa ännu mer. Jag har ställt det som ska behållas på ena sidan och det som ska slängas på den andra. Just nu leder slänghögen som tur är annars hade jag väl fått skäll av Humlan. Men en stor del är ännu kvar. Plus hela källarförrådet som jag inte ens börjat i.

Varför ska man vara en hamster?!
Men nu är jag verkligen hård mot mej själv.

Klippning idag, Göteborg i morgon plus tvätt på kvällen. Packa på torsdagskväll och sen bär det av till Stockholm på fredag. Jippi!!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16