Publicera på webben




3:e lektionen
Så var tredje lektionen klar. Den handlade om att publicera på webben. Det mesta kunde jag redan men några tips och aha-upplevelser fick jag ändå. Nu ska bara uppgift 1 lämnas in också. Måste bara kolla och se vilket foto jag ska redigera och sen publicera.


Kvällsmat
Nu är det nog dax att fixa till lite kvällsmat, plus en matlåda tills i morgon. Känner mej lite hungrig faktiskt. Det får nog bli stekt lax och rostade grönsaker.

Humlan är och repar för dom har en spelning på Garage i Märsta i helgen. Så en helg alldeles solokvist att se fram emot. Men det kommer inte bli svårt att fylla den för jag har massor att göra och redan en del inplanerat. Men mer om det sen.

Nu är det matgrytorna som gäller...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16